Богуславське НВО "Ліцей №3-МАН"


Меню сайту

Важливо






Учням


Форма входу

Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Погода

Пошук

Захист прав дитини

Кабінети довіри


 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія


Головна » 2019 » Березень » 15 » Семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи
16:01
Семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи

14 березня 2019 року на базі Богуславського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів№3-гімназія» проходив семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи з теми: «Методичні аспекти забезпечення якісної освіти в умовах нового Державного стандарту». З вітальним словом виступила директор НВК Байбуз Людмила Федорівна, яка презентувала заклад освіти. Учасники семінару заслухали доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи Касяненко Віталіни Станіславівни щодо організації методичної роботи закладу освіти.

Своїм досвідом роботи поділилися вчителі, провівши відкриті уроки:

1. Математика, 2-А клас, вчитель Аникієнко Катерина Василівна.

Тема: Порядок дій у виразах із дужками.

Мета: формувати ключові компетентності: соціальна і громадянська (самооцінка та взаємооцінка учнів, робота в групах); полікультурна (розвивати вміння висловлювати власну точку зору); комунікативна (виробляти в учнів правильну вимову математичних термінів, залучати до пояснення своїх дій); інформаційна (складати та використовувати схеми); математична грамотність у поєднанні з предметними компетентностями в галузі природознавства (актуалізувати знання про розташування елементів у математиці та порядок речей у навколишньому світі).

удосконалювати предметні компетентності:

використовувати на практиці алгоритм розв’язування текстових задач; використовувати математичну та логічну символіку на практиці; встановлювати взаємозв’язок математичних явищ із природою; тренувати обчислювальні навички; актуалізувати знання про порядок дій у виразах із дужками; розвивати логічне та критичне мислення; виховувати пізнавальний інтерес до уроку; розвивати вміння оцінювати свою роботу та роботу класу.

Тип уроку: формування компетентностей.

2. Інформатика, 10 клас, вчитель Мацаєнко Сергій Васильович.

Тема: Буклет. Призначення. Принципи композиції.

Мета: розвивати ключові компетентності: інформаційно-цифрова і вміння навчатися (розвивати вміння організовувати свою діяльність із використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму; сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання); спілкування державною та іноземними мовами (формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ із використанням відповідної термінології);

формувати предметні компетентності: навчити створювати буклети в середовищі видавничої системи Microsoft Office Publisher, здійснювати пошук інформації; розвивати пізнавальні уміння (виділяти головне, аналізувати), творчі здібності, естетичний смак; виховувати пізнавальний інтерес до предмета, інформаційну культуру, вміння співпрацювати; формувати особисту відповідальність за результати роботи на уроці.

Тип уроку: комбінований.

3. Математика, 2(6) гімназійний клас, вчитель Лісова Людмила Петрівна.

Тема: Розв’язування рівнянь.

Мета: формувати ключові компетентності: вміння навчатися (розвивати пам’ять, мовлення, критичне та логічне мислення); комунікативна (організація групової роботи та роботи в парах); підприємницька (розв’язувати задачі на відсотки, використовувати інтерактивні методики); екологічна грамотність та здорове життя (розв’язувати задачі на обчислення чинників ризику для свого здоров’я).

удосконалювати предметні компетентності:

продовжувати розвивати вміння розв’язувати лінійні рівняння з цілими, раціональними та десятковими числами; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на відсотки та на побудову точок на координатній площині; розвивати культуру математичного мовлення та математичних записів в зошитах і на дошці; розвивати фінансову і екологічну грамотність учнів та вміння застосовувати знання алгоритмів під час розв’язування завдань різного рівня складності; виховувати пізнавальний інтерес до предмета.

Тип уроку: корекція основних компетентностей.

По завершенню Вергелес Олена Василівна, завідуюча РМК, підвела підсумки роботи семінару, педагоги обмінялися думками та виробили рекомендації.

Переглянути світлини.

Переглядів: 120 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Актуально


Перекласти сайт




Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 588

Час

Корисні посилання

 
 

 
Вивчаємо інформатику
 
Видавництво педагогічна преса
 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Вверх
© 2020 Богуславське НВО "Ліцей №3 - МАН"