1. Постійнодіючий семінар «Нові ролі вчителя української школи: у пошуках балансу» (відповідальна Касяненко В. С., заступник директора з НВР) – чотири рази на рік.
2. Проблемний семінар для класних керівників (керівник Дуженко І.П.) – чотири рази на рік.
3. Психолого-педагогічний семінар вчителів-предметників (відповідальна Янюк А. П., практичний психолог) - чотири рази на рік.
4. Творчі групи вчителів: «Створення єдиного інформаційного простору закладу освіти» (керівник Мацаєнко С. В.), «НУШ: формування ключових компетентностей учнів у процесі впровадження освітньої технології «Росток» (керівник Третяк Л. О.).
5. Інструктивно- методичні наради (відповідальна Касяненко В. С., заступник директора з НВР) – один раз на місяць.
6. Школа молодого вчителя (керівник Лісова Л.П.).
7. Майстер-клас вчителя початкових класів Аникієнко К. В. «Сучасні освітні технології НУШ» для вчителів-предметників основної школи – три рази на рік.
Методичні об’єднання педпрацівників:
1) вчителів початкових класів (керівник Готовська В. П.
2) вчителів математично-природничого циклу (керівник Харченко І.В.);
3) вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Терещенко Л.З.);
4) вчителів іноземних мов (керівник Лазоренко А.Ю.);
5) вчителів естетично – оздоровчого циклу (керівник Алєксандров А.М.);
6) класних керівників (керівник Дуженко І.П.);
7) асистентів учителя (керівник Василенко М. В.).
Методична робота - це заснована на досягненнях педагогічної науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Методична робота школи підпорядкована єдиній науково-методичній проблемі, організовується на підставі аналізу діяльності педагогічного колективу за попередній навчальний рік і спрямована на розвиток професійної майстерності педагогів.
Удосконалення поліфункціональної професійної діяльності вчителя з метою створення інноваційного освітнього середовища як чинника формування компетентної особистості учня
Мета
вироблення інноваційного стилю діяльності, потреби в педагогічних нововведеннях і розвиток варіативної педагогічної діяльності;
«Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток» (керівник Третяк Л. О.),