Богуславський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 - гімназія"


Меню сайту

Важливо

Пришкільний табір






Учням


Форма входу

Погода

Пошук

Захист прав дитини

Кабінети довіри


 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія


Головна » Статті » Методична робота » Науково-методична проблема

У категорії матеріалів: 3
Показано матеріалів: 1-3

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Методична робота - це заснована на досягненнях педагогічної науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Методична робота школи підпорядкована єдиній науково-методичній проблемі, організовується на підставі аналізу діяльності педагогічного колективу за попередній навчальний рік і спрямована на розвиток професійної майстерності педагогів.

Науково-методична проблема | Переглядів: 150 | Додав: Admin | Дата: 21.12.2016 | Коментарі (0)

Методична робота школи підпорядкована єдиній науково-методичній проблемі«Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості випускника школи»

Актуальність та теоретичне обґрунтування проблеми

Педагогічна майстерність – це комплекс особистісно-ділових якостей педагога, що гарантує продуктивність його діяльності та забезпечує ефективність взаємодії з усіма суб’єктами процесу освіти (дітьми, колегами, батьками). Головними ознаками професійної майстерності вчителя є бездоганне вміння навчати учнів, формувати в них позитивні риси особистості, розвивати їхні творчі здібності та нахили. Педагогічна майстерність включає в себе професійні знання, педагогічну культуру, педагогічну техніку, педагогічний досвід, задатки, здібності, гуманістичну спрямованість, вміння, спілкування.

Науково-методична проблема | Переглядів: 350 | Додав: Admin | Дата: 21.12.2016 | Коментарі (0)

Творчі групи вчителів:

«Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток» (керівник Третяк Л. О.),

«Розвиток ключових та предметних компетентностей активними методами навчання» (керівник Ковченко В.В.),

«Гуманітарна педагогіка як новий щабель розвитку педагогічної науки» (керівник Лапшуда Л.В.),

«Теорія та методика освіти для сталого розвитку в умовах формування Нової Української Школи» (керівник Готовська В. П.).

Науково-методична проблема | Переглядів: 143 | Додав: Admin | Дата: 21.12.2016 | Коментарі (0)

Актуально


Перекласти сайт




Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 512

Час

Корисні посилання

 
 

 
Вивчаємо інформатику
 
Видавництво педагогічна преса
 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Вверх
© 2019 Богуславський НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-гімназія"