Богуславське НВО "Ліцей №3-МАН"


Меню сайту

Важливо






Учням


Форма входу

Погода

Пошук

Захист прав дитини

Кабінети довіри


 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія


Головна » Статті » Методична робота » Науково-методична проблема

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Мережа форм методичної роботи на 2019-2020 н.р.:

  1. Постійнодіючий семінар «Нові ролі вчителя української школи: у пошуках балансу» (відповідальна Касяненко В. С., заступник директора з НВР) – чотири рази на рік.
  2. Проблемний семінар для класних керівників (керівник Дуженко І.П.) – чотири рази на рік.
  3. Психолого-педагогічний семінар вчителів-предметників (відповідальна Янюк А. П., практичний психолог) - чотири рази на рік.
  4. Творчі групи вчителів: «Створення єдиного інформаційного простору закладу освіти» (керівник Мацаєнко С. В.), «НУШ: формування ключових компетентностей учнів у процесі впровадження освітньої технології «Росток» (керівник Третяк Л. О.).
  5. Інструктивно- методичні наради (відповідальна Касяненко В. С., заступник директора з НВР) – один раз на місяць.
  6. Школа молодого вчителя (керівник Лісова Л.П.).
  7. Майстер-клас вчителя початкових класів Аникієнко К. В. «Сучасні освітні технології НУШ» для вчителів-предметників основної школи – три рази на рік.
Науково-методична проблема | Переглядів: 63 | Додав: Admin | Дата: 31.10.2019 | Коментарі (0)

Методична робота - це заснована на досягненнях педагогічної науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Методична робота школи підпорядкована єдиній науково-методичній проблемі, організовується на підставі аналізу діяльності педагогічного колективу за попередній навчальний рік і спрямована на розвиток професійної майстерності педагогів.

Науково-методична проблема | Переглядів: 247 | Додав: Admin | Дата: 21.12.2016 | Коментарі (0)

Удосконалення поліфункціональної професійної діяльності вчителя з метою створення інноваційного освітнього середовища як чинника формування компетентної особистості учня

Мета

  • вироблення інноваційного стилю діяльності, потреби в педагогічних нововведеннях і розвиток варіативної педагогічної діяльності;
  • розвиток особистісного потенціалу вчителя;
  • опанування інноваційними педагогічними технологіями;
  • підготовка конкурентоспроможного фахівця, вироблення моделі нової ролі вчителя відповідно до вимог Нової української школи.
Науково-методична проблема | Переглядів: 472 | Додав: Admin | Дата: 21.12.2016 | Коментарі (0)

Творчі групи вчителів:

«Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток» (керівник Третяк Л. О.),

«Розвиток ключових та предметних компетентностей активними методами навчання» (керівник Ковченко В.В.),

«Гуманітарна педагогіка як новий щабель розвитку педагогічної науки» (керівник Лапшуда Л.В.),

«Теорія та методика освіти для сталого розвитку в умовах формування Нової Української Школи» (керівник Готовська В. П.).

Науково-методична проблема | Переглядів: 223 | Додав: Admin | Дата: 21.12.2016 | Коментарі (0)

Актуально


Перекласти сайт




Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 584

Час

Корисні посилання

 
 

 
Вивчаємо інформатику
 
Видавництво педагогічна преса
 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Вверх
© 2020 Богуславське НВО "Ліцей №3 - МАН"