Богуславське НВО "Ліцей №3-МАН"


Меню сайту

Важливо






Учням


Форма входу

Погода

Пошук

Захист прав дитини

Кабінети довіри


 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія


Головна » Статті » Методична робота » Науково-методична проблема

Система робота над науково методичною проблемою

Удосконалення поліфункціональної професійної діяльності вчителя з метою створення інноваційного освітнього середовища як чинника формування компетентної особистості учня

Мета

  • вироблення інноваційного стилю діяльності, потреби в педагогічних нововведеннях і розвиток варіативної педагогічної діяльності;
  • розвиток особистісного потенціалу вчителя;
  • опанування інноваційними педагогічними технологіями;
  • підготовка конкурентоспроможного фахівця, вироблення моделі нової ролі вчителя відповідно до вимог Нової української школи.

Завдання

  • діагностика професійних труднощів учителя й визначення основних перешкод професійного розвитку;
  • упровадження в освітній процес досягнень перспективного педагогічного досвіду, інноваційних проектів, новітніх технологій та забезпечення їх практичної реалізації;
  • забезпечення реалізації принципів гуманізації, демократизації та спрямованість процесу навчання на розвиток особистості учня;
  • самооцінка діяльності вчителя, визначення напрямів самоосвіти;
  • створення умов для реалізації творчого потенціалу вчителів, соціальної адаптації до інноваційного освітнього середовища;
  • формування в учителя активного суб’єкта науково-методичної та навчальної діяльності;
  • активізація видавничої діяльності вчителів та участь в інноваційній та дослідно-експериментальній роботі;
  • розробка педагогічних технологій з метою формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця та усвідомлення ним нових ролей в контексті НУШ;
  • упровадження інноваційних технологій навчання;
  • подолання антиінноваційних бар’єрів;
  • експериментальна перевірка педагогічних технологій;
  • розробка методичних рекомендацій щодо вироблення інноваційного стилю професійної діяльності вчителя.

Очікувані результати

  • ефективне використання інформаційно-комунікаційних, проектних технологій в освітньому процесі, управлінській діяльності та методичній роботі;
  • удосконалення професійних умінь та навичок, аналіз і самоаналіз особистого досвіду;
  • опанування інноваційними технологіями, методами, прийомами, способами дій, організаційних форм;
  • експериментальна перевірка нових ідей, методів, прийомів роботи з учнями;
  • розробка й обґрунтування моделі вчителя як конкурентноспроможного фахівця в контексті НУШ.
Категорія: Науково-методична проблема | Додав: Admin (21.12.2016)
Переглядів: 493 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Актуально


Перекласти сайт




Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 588

Час

Корисні посилання

 
 

 
Вивчаємо інформатику
 
Видавництво педагогічна преса
 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Вверх
© 2020 Богуславське НВО "Ліцей №3 - МАН"