Богуславське НВО "Ліцей №3-МАН"


Меню сайту

Важливо






Учням


Форма входу

Погода

Пошук

Захист прав дитини

Кабінети довіри


 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія


Головна » Статті » Вчителям » Поради психолога

У категорії матеріалів: 13
Показано матеріалів: 11-13
Сторінки: « 1 2

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Чому інтерактивний урок?

Інтерактивні методи є різновидом активних методик. Але їх виділяють в окремий розділ, щоб підкреслити їхню важливу роль. Суть інтерактивних методів у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії усіх тих, хто навчається. Це співнавчання (колективне, кооперативне, навчання у співпраці), в якому вчитель та учні є суб'єктами навчання. Вчитель виступає лише в ролі організатора процесу навчання, лідера групи учнів. Вони найбільш відповідають особистісно-орієнтованому підходу до навчання. При застосуванні інтерактивних методів, як правило, моделюються реальні життєві ситуації для спільного вирішення, застосовуються, пропонуються проблеми рольові ігри. Тому вони найбільш сприяють формуванню в учнів умінь і навичок, виробленню їх власний цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії в навчанні.  

Поради психолога | Переглядів: 2361 | Додав: Admin | Дата: 14.02.2013 | Коментарі (0)

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ НА УРОКАХ ПИСЬМА У 1 КЛАСІ 

     Щоб донести красу рідної мови до кожного першокласника, викликати бажання оволодіти нею досконало, необхідно підтримувати стійкий інтерес до вивчення граматики, мовних явищ. Зробити цей процес цікавим, захоплюючим допоможуть дидактичні ігри. Учням подобаються ті види навчальної діяльності, які дають їм матеріал для роздумів, можливість виявляти ініціативу і самостійність, потребують розумового напруження, винахідливості та творчості. Найвільніше діти себе почувають і розвиваються у грі, де найсприятливіша атмосфера для спілкування.

Поради психолога | Переглядів: 753 | Додав: Admin | Дата: 12.11.2012 | Коментарі (0)


КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (ВИХОВАНЦІВ) У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

1. Ці  Критерії  визначають  загальні  підходи  до визначення рівня навчальних досягнень учнів  (вихованців)  (далі  -  учні)  у системі  загальної  середньої освіти та встановлюють відповідність
між вимогами до знань,  умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень.

Поради психолога | Переглядів: 383 | Додав: Admin | Дата: 12.11.2012 | Коментарі (0)

1-10 11-13
Актуально


Перекласти сайт




Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 563

Час

Корисні посилання

 
 

 
Вивчаємо інформатику
 
Видавництво педагогічна преса
 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Вверх
© 2020 Богуславське НВО "Ліцей №3 - МАН"